Czas i koszty dostawy

Wysyłka 24 h

 

 


 

Formy transportu dostępne w naszym sklepie

 

Metoda dostawy Czas dostawy Max. waga paczki Przelew, płatność online Płatność za pobraniem
- - 0,00 PLN 0,00 PLN
24-48 h 25 kg 12,00 PLN + 3,00 PLN
do 24 h 30 kg 15,00 PLN + 3,00 PLN
do 48 h 20 kg 19,22 PLN + 3,00 PLN
do 48 h 30 kg 17,50 PLN + 4,00 PLN

 

 

 

 


 

 

 

Osbiór osobisty (Warszawa - Śródmieście)

 

Zakupione przedmioty można odebrać osobiście w naszym biurze, które znajduje się w samym centrum Warszawy nieopodal "Palmy" przy rondzie de Gaulle'a. Istnieje możliwość odbioru zamówienia po dokonaniu przedpłaty, bądź płatność przy odbiorze gotówką lub kartą.

Nie jesteśmy sklepem stacjonarnym, więc bardzo prosimy o nie przychodzenie bez zapowiedzi, gdyż pomimo ustalonych godzin pracy nie jesteśmy cały czas na miejscu. W celu odebrania zamówienia lub bezpośredniego zakupu produktów prosimy wpierw o kontakt tel/SMS/Whats App.

Raw Solution

ul. Smolna 32 lok. 17 (klatka na wprost bramy, parter)

poniedziałek - piątek w godz. 9:00 - 21:00

sobota - niedziela (po wcześniejszym kontakcie)

Chęć odebrania zamówienia w siedzibie BIURA bardzo proszę konsultować tel./SMS/WhatsApp


 
 

 

Dostawa do Paczkomatów InPost

 

Przy zakupach w sklepie e-poppers.pl podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat.

W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od firmy InPost Paczkomaty powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!

Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 3 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie! Później przez kolejnych 10 dni kalendarzowych możesz odebrać ją w najbliższym oddziale InPost.

Podałeś zły numer telefonu i nie możesz odebrać paczki! Nie martw się. My Ci pomożemy.

Skontaktuj się z nami, podaj nam prawidłowy numer a my w Twoim imieniu skontaktujemy się z Działem Technicznym Obsługi Paczkomatów i podamy prawidłowy numer. Po weryfikacji przez Dział Techniczny w ciągu 2 godzin od zgłoszenia dostaniesz powiadomienie SMS o kodzie odbioru.

Pamiętaj, że w tym wypadku podczas odbioru paczki musisz podać nieprawidłowy nr telefonu i kod odbioru, który otrzymałeś od Działu Technicznego.

Link do śledzenia paczek: https://paczkomaty.pl

 

 


 

Dostawa Pocztą Polską

 

Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach pracy placówki oddawczej dla adresu odbiorcy.
W przypadku braku odbioru w danym dniu pod wskazanym adresem, pozostawione będzie awizo, a przesyłka będzie do odebrania w przeciągu 14 dni w lokalnym urzędzie pocztowym.

Link do śledzenia paczek: http://www.poczta-polska.pl/

 

 

Dostawa kurierem DHL lub UPS

 

Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach funkcjonowania firm kurierskich, głównie 9:00 - 17:00.
Prosimy o podanie adresu dostawy + koniecznie numer telefonu, pod którym możliwy będzie odbiór we wskazanych wyżej godzinach.
W przypadku braku możliwości odbioru towaru w wyżej wymienionych godzinach, prosimy o wybranie dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Przy przesyłkach za pobraniem wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.

Linki do śledzenia:

DHL https://dhl.com.pl/

UPS https://www.ups.com.pl/

 

 


 

Formy płatności

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Pobranie - płacisz kurierowi gotówką przy odbiorze towaru. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.

Odbiór w punkcie (Paczkomaty InPost) - możesz zapłacić za zamówienie w wybranych Paczkomatach przy pomocy karty płatniczej.

Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności elektronicznych oferowanych przez firmę PayU Sp. z o. o., PayPro S.A. oraz PayPal. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl